heta sommarvindar

min första ledigadag vaknade jag runt 10 halv 11 och var ganska utvilad. Tände några ljus :P sen glodde jag på tv hehe.  Funderar på att bada kanske. skulle va najs men de är så segt :P

Flera eftermiddagar i rad har värmen i luften varit densamma som är på sensommaren/ den tidiga hösten, damn it älskar den! Det är något speciellt med sensommar. all värme i dom sköna lätta vindarna, alla fina fäger, alla mysiga kläder å alla människor blir helt annorlunda :P Å så blir man kär haha!

Fan idag var det något viktigt ja skulle skriva men som vanligt är de är helt borta :P. tror jag ska börja skriva saker på post it lappar som Jessica gör!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0