hur vore det om du åt mindre kex på kvällarna?

igår åkte vi hem till Ander och Michaela. Där var Fatima, Markus och christopher sen kom även Madde. Vi hade trevligt men vore det inte för Kakans roliga kommentar så vet jag inte. Jag hade varit inne i köket och skulle ut i vardagsrummet där folket satt. Påväg till soffan hörde jag en bra låt och började dansa lite smått :P stannade en stund framför Kakan tror jag och då shakade jag för mycket så en flaska åkte ner från bordet, var dock inget i den men den följande kommentaren var så klockren :P Kakan (Christopher) tittar på mig och säger "Hur vore det om du inte åt så mycket kex om kvällarna?" :P Sanna och jag garvade arslet av oss!!!!!! Fast egentligen visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta ! Efter det blev han Kakan och jag Kexet hans söta lillebror som är lika gammal som mig fick bli sötpojken :P

Ikväll är det grillfest för hela slanten som gäller :) Hem till Mia men först till ockelbo marknad haha! Funtar på en nykter kväll ikväll.. kanske blev lite mycke igår :P haha. Jag var den första som läste morgontidningen imorse tror jag, och min vän Johan Hallgren då. Vi satt i busshållsplatsen och snackade igår efter bussen och då kom tidningsbudet som lämnar tidningar i busshållsplatserna och då fick vi en :P De stod inget spännande plus att det var GD, jäkla snobbtidning :P haaah

Nej om man skulle göra sig iordning kanske.. damn va sugen ja blev på kex:P

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0