kära läsare!

Idag har det varit en händelserik dag som vanligt i mitt spännande liv. Har jobbat, kört in i nån grej på ett hus, pratat med hetingen osv osv... Men de va inte de jag tänkte berätta. Igår kväll var jag och Anna nere på stan och tog det lungt längs ån och allt fågelkvitter, det var så varmt och lugnt :) Sen köpte vi läsk och satte oss vid tantgrön och lyssnade när trubaduren spelade :) Nu Är det sommar! :D Fast de va fan inte de där ja skulle säga heller de va att Johan smsade igår :D Blev grymt glad!!

Nu har jag flyttat bloggen som resten av bloggvärlden redan verkar ha gjort, de är grymt fult iaf.. men men :P de märker ju inte ni av iaf.

Har ingeting att skriva längre :( De kanske händer för mycket om dagarna och då minns ja inte allt..Ja ska titta på tv nu :) Fan va länge sen de känns som ja bara satt hemma, ska faktiskt bli skönt :)

Ha det underbart :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill också till Tant Grön! :)

2008-06-02 @ 19:31:15
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0