Lag perrman ÄGDE!!!

Midsommar firandet började redan här hemma. Jag Hanna, Robert och Jocke käkade enligt tradition en midsommar måltid som förövgrigt är detsamma som påsk och jul, men det har jag tjatat om förut så det har ni redan läst er trötta på :P Blev även en nubbe :) Sen bar det av till Göran (Madde) som hade gjort en fin midsommar stång på sin halvt avhuggna björn. Väldigt vacker må jag säga! Kvällen började trevligt som alltid i detta sällskap. Vi drack, några käkade å sen snackade vi säkert lite skit som alltid :P Sen blev det tävling. Femkamp! Jag lottade fram lagen. Jag och Persson blev i samma och använde ju vårat geniala namn "Perrman" som lagman. (Persson+hillman för er inbicillier som inte fattar :P) Vi hade vinnarinsikten framme och ett jävlar amamma. Har tyvärr lärt mig att det inte alltid räcker. Kanske var det för lite vinnarglädje och för mycket skratt men det gjorde kvällen bara bra! De var skottkärran tävling, ni vet när man ska dra sin lagkamrat som en skottkärra, de gör ont som fan i ryggen. Sen var det stoppa pennan i flaskan baklänges och de va svårt för där tog också skrattet över :P Vi vann inte vi kom typ näst näst sist? minns inte. Det vinnande laget var den andra halvan av familjen hillman som var med på firandet. Alltså min bror och jennys lag som hade namnet Haghill. Bara namnet säger ju att dom måste vinna :P

Justja vi dansade runt midsommar stången också!! AAAAAS roligt!

Skriver mer om detta imorgon för nu är det filmdags och varmchoklad sen sova!
Tack för en helt underbar kväll allihopa, har aldrig haft så roligt på midsommar!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0