Måste resa!

Jag är så fruktansvärt pigg, lr typ är egentligen sov trött men de känns som en trötthet som bara är dryg, ja vill sova men kan inte sluta ögonen, så känns det. Vet inte om de är nån oro, men för vadå? Jag märker väl när jag väl gått och lagt mig. Idag på stan så såg jag en kille som jag trodde var mitt ex å tänkte vafan har han gjort med sitt blonda fina hår, för den här killen var brunhårig. Precis när jag tänkte rycka tag och hälsa på honom så såg jag att det inte var han :P fan de hade blivit grymt pinsamt. Var tvungen att ringa till Emil och verkligen kolla att det inte var han, sen fick jag en trevlig pratstund med honom också det var najs :)

Gu va jag verkligen inte klarar av likgiltiga människor, seriöst. Det är nog det värsta som finns och sånna man verkligen inte vet vart man har ush..

Gud va jag behöver åka bort känner jag. Ska kolla om jag har många dagar lediga i följd i juli lr augusti så ska jag och Anna dra till Götet :) Fan va najs de ska bli, måste verkligen bort här ifrån nu får panik!!

Justja våran granne från Bulgarien ska till Norge och en sväng förbi Gävle så då ska jag och han hitta på något :)

Nu, försöka sova!
Ha det bra

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0