medan du sov

Jag gillar Sandra Bullock och hennes filmer, fast hon har nästan exakt samma karaktär i dom olika filmerna. Men men de är väl hennes lilla nish :P

Nu minns jag vad jag ville ta upp tidigare idag. dom har ju bytt ut Belle i våra bästa år. why... WHY??? dom är ju pinsamma. deras smidigaste byte var nog endå Jan Spears som det nästan inte märks på, den nya skådespelaren som spelar henne är bättre än den förra tycker jag. men inte Pihilip som hade en helt annan kraktär förut plus att den gammla skådisen var snygg fan :P å nu Belle, skit kasst. Hon är inte alls som Belle var, undra hur dom tänkte? Fan nu har vi några år kvar och Belle (gammla skådisen) börjar bli gammal, vi tar in en ny blondin fan ingen ser skillnad.

Nej nu ska jag till sängen och kolla om det går något bra på tvn! Hope so, fast iof så ska jag sova
Min första lediga dag är över.. är redan rastlös :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0