Mina drömmars ö!

Jag och Sanna har för tusendegången kommit på att vi verkligen är gamla :P Dom flesta av våra kompisar jobbar eller pluggar och vi är ganska utspridda nu känns de som. Hur ska de bli sen då? När alla skaffar familjer å sånt mys. När ska man ha tid att träffas? Kommer dom få gångerna man faktiskt träffas då att vara vid läsken inne på ica eller nej då har vi nog uppgraderat oss och står förmodligen vid brödet och snackar skit... herre gud hur ska de här gå :P

Tror ja ska fixa en ö där ala kompisar med deras söta små gulliga familjer kan bo så vi kan vara tillsamans heela tiden! Den måste vara ganska stor endå så vi inte mördar varandra. plus att ica måste finnas, eller willys för de är billigare. Fast iof så ska vi inte behöva pengar där. Får typ käka bananer och cocosnötter hela dagarna. Sen kan man ligga där på beachen och sola medan våra söta ungar leker tillsamans eftersom dom har blivit bästa kompisar då. Våra pojvänner ska också vara bästa kompisar med varandra och bäst i världen på massage och på att göra drinkar så vi kan ligga där å lata oss. Justja på ön behöver man inte träna heller. de gör kroppen när man sover samtidigt som matsmältningen och allt sånt spännande sker..Vi har också oändligt stora garderober med alla möjliga kläder och skor! Plus massor med smink och är as snygga i håret jämt! Sen varrannan fredag är det maskerad och vi har alltid nya snygga kostymer att klä ut oss i!

Gud va jag är bra! Ön ska inte sitta fast heller. den åker runt, så känner man för att dra till afrika ena dagen och sen hälsa på torrisarna i sverige nästa så är de helt lungt!

nä nu ska jag drömma om min ö!
Ha det bäst!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan va smart du är, när flyttar vi? Får vi pojkvännerna på köpet? Du får iaf umgås med mig i sommar, om vi är lediga nånting samtidigt vill säga ;) Puss

2008-06-19 @ 00:43:38
URL: http://jessicawe.blogg.se/
Postat av: lisa

jag följer med till ön :) super ide :P

2008-06-19 @ 06:54:40
URL: http://ziiza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, det låter som en bra plan ylva :)

2008-06-19 @ 13:03:01
Postat av: Sanna

Fixa det där Ylva, jag är på! :D

2008-06-20 @ 10:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0