No stress

Idag skulle jag ha varit ledig med stackars Katta har fått halsfluss så jag hoppade in och jobbade med den nya tjejen idag och imorgon. Det var otroligt lugnt idag och skönt var väl de så hon hinner lära sig! På lördag och söndag är jag ledig :D ska bli såå skönt! Idag va vi ganska mycket vid sydamerika där andree jobbar, en otroligt trevlig kille :) Vi snackade om vilka killar som var snygga där och vi kom fram till att vi vill ha tillbaka byggjobbarna :P Jag är förvånansvärt pigg faktiskt. Började kvart i 8 sen jobbade jag till 10 över 4. egentligen slutade jag kvart i tre men eftersom det var den nya tjejens första dag stannade jag.

Det var tre små flickor som frågade efter vägen till fortet och vi var vid kängururarna då och jag är kass på att förklara vägen så jag körde dom till fortet som tyvärr var stängt men då fick som skjuts till sydamerika ist där Andree tog emot dom och dom fick åka på "floden". Det är gamla hedenhös byggnaden i furuvik för er som vet vad det var.

Dagen har varit trevlig och det är bra att jag jobbar nu så helgen blir ledig :)

Ha det underbart
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0