Ockelbo marknad

Resan dit var regning, otroligt regning. Fanns några fartdårar på vägen som var tvugna att köra om nästan mitt i backar men vill dom leva för mycket on the wild side of life så varsågod men tänk på att det finns flera människor runt omkring dig som förmodligen vill leva.
 
Väl framme var det sol och vi möts av ett hav av människor, mäniskor i desperaton efter onödigt plick och plock som slängs ner i en karton i källaren om ett tag, eller dom satans små skällande gosedjurshundarna som borde skjutas :P och alla dessa förbannade barnvagnar. Och alla folk som känner att fan ska vi inte samla HELA jävla släkten och stanna MITT I GATAN och snacka gamla minnen, de kan ju inte vara så att folk vill gå förbi nääe :P Damn. Jag är inte bitter jag bara tycker om att klaga :P Jag fyndade där, 6 filmer för 200 spänn, tycker jag är mer än bra :) Har inte sett en enda ännu men det hinns med det å :) Man borde förbjuda stora väskor och barnvagnar på markader :P helst ska alla gå nakna, inte för att jag är pervers och vill glo utan för att allt tar sån jävla plats, kläder alltså :P Fast de känns ganska äckligt haha så gå hellre i overall än naken :P

Nu kom ragnar hit så vi ska glo på film nu! Kommer säkert på något mer att skriva om markaden men det får bli en annan gång :)

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0