Parken öppnar

skulle behöva en dator på jobbet för att kunna uppdatera er för när jag kommer hem har jag glömt allt jag gjort på dagen :P haha igår öppnade parken och de va mycke folk. alla kom samtidigt och skulle stå på samma ställen :P men de va luugnt heh. Idag börjar jag kvart i åtta och Katta kommer tio över nio.

Igår var jag på en liten grillfest de va jätte trevligt faktiskt :) Fick ett glas vin å sånt där :)

Alltså igår smsade jag Johan för ja vill prata med han igen och ja skrev att jag saknat att prata med honom, då svarade han "Jaså?, och de vill du att jag ska tro på". Alltså ska jag tänka som en kille när jag läser de och tro att han mena de han skrev eller ska jag tänka som en tjej och då betyder de där att han inte vill prata med mig, han hör inte av sig och om ja gör de är han oftast likgiltig.. damn it... de där lät bättre i huvudet när jag tänkte de .

ska åka till jobbet soon å skulle ha viljat köpa en läsk på stan men allt är stängt ju :( bläää

Ha de piss bra bye :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0