personalferre!

Ikväll ska vi ha en personfest liknande grejimjoj utomhus. Fast just nu eller för en stund sen var gud grymt pissnödis och tor var arg som satan så jag vette faen hur det blir :P Ska iaf ner på stan å köpa öl till mig och Katta om nån timme å hoppas att Mr sol tar över :)


Idag har jag och Marquz trottsat regnet och begtett oss ner på staden som gårdagens inlägg så trevligt berättade om. Vi såg alla bockar utom fyra. tre av dom vi inte såg var förmodligen nerslängda i ån. Man eldar upp vinterbocken och dränker sommarbocken. Tur att det 17 återstådende bockarna är ganska långt från vattnet, eller så långt de går att vara i från vattnet. vi är trotts allt en kuststad.  Vi ska kolla in den sista bocken vi missade imorgon istället, om vädret tillåter.

Jag tror Marquz är grymt trött och borde sova eller åka till karaten för att få bort den sista socker energin så han kan somna ikväll.

Nu ska jag nörda lite på facebook, sen ladda upp för kvällen så gott det går :P

Haha måste berätta en sak till. Jag hade "jobb" skorna idag, vanliga vita sommarskor. Och på jobbet använder vi mycket skurmedel och jag spiller grymt mycket på skorna tydligen flr idag när det regnade började mina skor tillverka skum.. grymt mycket skum :P hahah fick gå å dra bort de flera ggr för de kom nytt hela tiden  marquz bara garvade :P jag med efter att jag kom på att det inte lönar sig att dra bort de...


Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0