pirates, trean

damn it ja har fasiken blivit sjuk igen, eller hostan har kommit tillbaka. tror jag ska spy varje gång jag hostar.. ush ush ska sova å bli helt frisk, stannar inne imorgon :)

Såg nyss trean, och fan ja skäms för att jag inte sett den tidigare. pirates filmen alltså. den var bra men jag hade velat se ettan, tvåan och sen trean på direkten hehe! Men ettan äger och kommer alltid göra det. Johnny´s entré i pirates ett är grymt svår att slå. Bäst i alla kategorier , helt klart!


Nu sova och bli frisk!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Så går det när du inte låter kroppen vila tillräckligt innan du ska ut och dricka och härja! :P .. Tantig jag känner mig när jag förmanar på det där viset ;(

2008-06-30 @ 19:28:34
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0