snart ledig

Jag är typ död nu. Är pissigt sjuk men bara en dag kvar sen får ja vara ledig fyra dagar. Idag var det så otroligt mycket folk i furuvik. de va ju fem tusen bokningar plus att de alltid kommer fler utöver bokningarna men aldrig lika mycket som idag. De kom åtta tusen pers om inte mer. Helt sjukt mycke folk. Så vi har stressat sönder idag. Hann knappt stalka Andree heller :P Men de gör vi imorgon haha.

Mina kära vänner sitter nog på stan nu å dricker öl eller kaffe, om de inte vore för att mitt huvud känns som en bomb som snart sprängs och att ja är snuvig och min kropp vill sova så hade jag följt med. Hoppas ja mår bättre imorgon så jag kan fika med dom på kvällen.

Imorgon ska jag flirta lite med snyggingen, de går framåt faktiskt :P Ska bara ta reda på hur gammal han är å sånt där :P Inte för att jag bryr mig egentligen men endå, kan ju vara bra å ha lite koll. Jocke bakar scones till mig nu :) ska bli så gott. hoppas dom blir klara innan jag somnar. Är ju godast när dom är varma.

Nej nu ger min rygg upp å ja örsk int sitta här mer så Bye
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0