Tobbe trollkarl @ furuvik

Idag var jag på furuviksparken som gäst :) Jag, Gulizar och hennes söta brorson åkte dit för att glo på Tobbe :) Eller jag åkte iaf dit för det, och för att träffa alla trevliga medarbetare of course :P Tobbe är charmig och därför blir han snygg. Katta håller inte alls med :P hon håller sällan med mig vad det gällar snygga killar, eller killar jag tycker är snygga. Jag har dålig smak enligt henne men no no haha. Hon tyckte att jag skulle berätta när jag såg en ful kille ist så hon kunde hålla med haha. Det var riktigt trevligt att åka dit utan att jobba, där ljög jag lite haha jag fick faktiskt jobba :P Hjälpa Katta med att byta sopsäckar eftersom att Tobbe hade uppträtt. Men de va bara najs å glo på han från lite närmare håll :P Vågade dock inte snacka med honom haha.

Vi åkte hem med 10 över 6 bussen och väl inne på stan drog jag till interpool och mötte några vänner :) Tog ett glas vitt och fick mina naglar fixade av experten Lisa :) riktigt bra jobb måste jag säga! Vi snackade även om det här med vuxenpoäng sidan och jag var inte äldst tack och lov. Lisa blev ungefär 29 år tror jag hahahah :P gammeltacka!

Ha en underbar kväll, jag ska glo på piraterna (trean) och dräggla lite över min man Johnny Depp ;)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0