tunnt ozonlager

idag satt jag ute i solen max en halvtimme om ens de och de va ganska disigt men blev brun. Mia hade hört att ozonlagret är extra extra tunnt just nu och de är grymt farligt att sitta ute i solen länge och särskilt utan solskydd.

ikväll satt alla brudarna på tant grön och hade det så trevligt som bara vi kan :) Min och Jennys bitterhörna gick inte så bra ikväll, vi brukar vara ironiska och bittra när vi fikar för vi har kommit på att världen inte skulle gå runt annars :P Vi var för glada ikväll och dom tror jag hade en för "mysig" helg och därför kan jag inte vara bitter :P

Nu tittar jag på kärleken checkar in och ska återgå till den snart men ska nog gö en macka först.. hehe :)
Imorgon är det jobb igen å de ska bli najs :)
Börjar kvart i nio så liten sovmorgon blir det!

Ha det underbart :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Hehe, det funkade ju visst. Va ju bara jag som yra :D

2008-06-09 @ 17:04:41
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0