Vi furuvikare värnar om varandra :)

Idag när jag stod vid bussen berättade Alexander, en kille som jobbar på nöjet, att han hade sagt till Gulizar att dom skulle åka hem till mig med kycklingsoppa när jag var sjuk så att jag skulle bli frisk fortare. Gulizar hade inte velat de :P Men då sa Katta att om hon hade jobbat hade Alex och hon tagit elbilen och bankat på hemma hos med med kycklingsoppa och erbjudit mig ett varv i elbilen för att pigga upp mig :) och jag tror faktiskt på det haha Blev riktigt varm i hjärtat då haha. Furuvik är världens bästa arbetsplats, alla hejjar på alla å är så grymt trevliga :) Helt underbart haha! Det lättar upp jobbet rejält :P

Justja nu måste jag komma bort lite från ämnet här, finns så grymt mycket att skriva. Hade en underbar helg :) Träffade en söt kille i fredags som jag förhoppningsvis träffar igen, om han vill :P Sen på lördagen var det grillkväll hos Mia och det var den trevligaste grillkvällen på länge, sen drog vi till tant grön och drack vin, sen hem hehe jag och Sanna satt ute och snackade jag vet inte hur länge om allt och inget :) Men det var najs!

Justja, ja har grym träningsvärk efter att ha gått så mycket som jag gjort dom senaste dagarna. Känns som lite fett borde förbrännts och att jag borde gått ner i vikt, vågen säget dock inte det :P Men som alla vet, muskler väger mer än fett ;P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0