Vi saknar dig! :P

Gud fick typ 6 meningslösa mejl igår. massa matchdating mejl som ja inte ens öppnar, kedjebrev å ett gulligt från lunarstorm :P haha när man inte varit aktiv där på några månader så skickar dom ett "Vi saknar dig" mejl :P HAAAAH.

Ja är pissnödig som en gnu och hungrig som en gris och de är en dyg kombo!
 
Igår kväll hade jag typ inget batteri på mobilen och jag visste inte om alarmet skulle ringa endå så jag har typ sovit med ena ögat öppet hela natten som om jag bodde ensam i skogen å de va krig utanför :P haha nej men ja ville inte försova mig. Sov väl ganska bra iaf hehe. Imorse när jag satt på mobilen hade jag fått två sms från söt Johan. Han undrade hur många mil de va hit från storstaden ifall han skulle hälsa på tror jag. damn att jag inte har peningar på mobilen min :(

Snart ska jag upp ur min källarhåla och upp för att se om solen tänker värma upp landskapet idag eller om det blir regnet spom släcker törsten hos alla växter! :) spelar ingen roll vilket, allt behövs :)

Ha det undebart mina läsare :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0