Vill ni läsa mina heta mejl så fine :P

tänker på de här med FRA-lagen som gick igenom. Försår att ni så desperat vill höra mina heta telefonsamtal som jag får varje dag av massor med snygga killar. Inte undra på att ni så gärna ville få igenom lagen, skulle jag också viljat om jag inte var mig vill säga :P Längtar till sossarna tar över igen och tyar bort lagen :P ni kan få leka av er lite nu medan lagen kommer att finnas för de gör den nog inte om några år.

Haha eller hur visst var mina drömmars ö grejjen skit smart! Japp man får killarna med :P har en katalog man får välja ur sen men de kommer när det blir aktuellt, håller på att bygga ön just nu :P

Har blivit mycke fotboll nu och fan matchen mellan tyskland och portugal var spännande :)

Imorgon ska jag jobba igen, å de ska faktiskt bli roligt att träffa alla igen. Känns som de va länge sen :P haha . Sen om några dagar ska vi ha brännboll med jobbet å de ska bli najs, Jag suiger förmodligen på brännboll men endå haha! Minns hals är cp å ja är hes men sanna gav mig några friskpiller så nu fasiken ska jag bli frisk!

Nu lär ja sova ska upp snart. Ha det underbart så hörs vi!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0