50 års kalas

Jag och Sanna fick leka bartenders lite senare in på festen när Jonas (sannas bror) ville mingla lite .. eller vila :P haha men de gick väl bra och jag vet inte hur många drinkar och öl jag och sanna fick i oss men jag vet att hade vi varit på en fest och druckit det så hade vi däckat i en buske :P Men nu vet vi att man ska dra ut på tiden och dricka långsamt :P Efter 50 års festen gick vi till andereas (maddes bror) som fyllde 25 och fick öl och skumpa sen sjöng vi lite för honom också! Sen blev det hemgång och nu sitter jag här och äter pizzan som blev kvar från idag , grymt god! Justja maten på festen va as god :D Imorgon blir det film hos Sanna :) Skön söndag!

Nu ska jag käka pizza och glo på tv! God natt på er!

Over and out ps. jag är BÄST på att skriva under onyktra förhållanden! ds.
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Mr L

glöm du är sämst på att skriva onykter, eller var dett att gå du inte kunde? kommer aldrig ihåg...

2008-05-20 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0