Äppelpaj och Wii!

Jag suger på hockey på nintendo wii :P de är as svårt särskilt när man inte vet vilekn gubbe man är :P Var målisen en gång och de va så snyggt mål. Jag var svenskarna och robert va typ canada så flyttade jag målvakten när pucken kom emot mig :P haha målisen var puckrädd stackarn ..Vill att de ska komma ut ett nytt sånt spel så man kan vara murray lr nån annan cooling!

Mötte Robert och Patrik på stan så vi drog hem till Robert och drack kaffe sen till Patrik och spelade oxh åt äppelpaj som Patrik gjorde, den var god :) Sen drog jag till Pickless en stund :)

NU ska jag sova haha . God natt på er! :)

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0