äventyrsresa till ume :D

idag åkte jag,bella,jessica,lisa och heide till umeå. de är 109 km dit från övik och alltså en ganska lång bilresa, bilen hade ingen fungerande radio så våra röster fick ljuda högt och glatt :) Det var allsång nöstan hela vägen fram tills folk blev hungriga och trötta. väl framme i umeå går vi till ett cafe som heter starz och där åt vi tills vi sprack! As gott. Efter maten blev det kaffe och godsaker. jag köpte en latte och mjölken formades till ett vacker hjärta ovanpå min latte. tror det är ett tecken ;) kommer självklart bild på det sen. efter vi druckit upp drog vi till bilen och sången började igen. Lisa och Jessica hade hörlurar i öronen och sjöng såå vacker, tror aldrig jag skrattat så mycket. trodde jag skulle spy för jag var as mätt men tror jag fått mer magmuskler än jag kan räkna till :P lisa och jessicas tröttnade på att sjunga från hörlurarna och vi började sjunga : en elefant balanserade på en liten liten spindeltråååd det tyckte han va så intressant så han gick och hämtade en annan elefant.. vi sjöng den 27 ggr i rad.. sen var vi framme i ö-vik igen, närmar bestämt coop.

Jag älskar redan ö-vik och folket här är grymt snälla och härliga! så nu förväntas helgen bli underbar.

ps. om det är sant som dom säger att skratt förlänger livet så kommer vi aldrig dö hehe :)

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0