de börjar klarna :P

haha de finns en kille, som jag har tyckt om ett tag .. ett bra tag faktiskt, trodde jag iaf. Men nu har jag tänkt, väldigt mycke och det är inte honom jag tycker om alls de är minnet av honom.. Fattar ni hur skönt de känns? :) Jag tror inte på de här med att först göra slut sen bli tillsamans igen.. Varför skulle de funka andra gången? Man gjorde slut av en anledning. Okej det finns säkert folk som försöker men sån är inte jag. Är de slut så är det och that´s it. Nu kanske vi aldrig har gjort slut, eller ens blivit tillsamans men ja vet att jag inte gillar honom alls de minsta lilla !! Kanske har vetat de ett tag men nu fattar jag det på riktigt och de är sååå skönt :) Klart att han alltid kommer finnas inom mig och jag kommer alltid tänka tillbaka på våra tider och le men det är allt också :) Onödigt att förstöra minnena tycker jag för verkligheten är inte så jävla najs om man jämför med minnena vi har så Let it be!

Ha de bäst! ;P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0