de här med att parkera elbilar :P

först till kommentarerna: Mr L du vet att jag går jätte fint när jag är full :P särskilt i höga skor haha.  Ja minns faktiskt inte du har visat mig ganska mycket :P
Haha Jessica precis och lite snö de har vi ju faktiskt aldrig testat, tror det är våran grej :P va bra Lisa :) Och Madde jag är en as dålig förlorare det ska jag inte sticka under stolen men du är minst lika dålig säkert :P

Andra dagen som furuviksarbetare idag. Det är jätte roligt :) städning kanske inte låter as kul men har man roligare arbetskamrater och snygga byggjobbare runt sig hela dagarna så blir det kul :P Idag fick jag köra elbilen...Jag tror jag kommer bli kung på att köra :P Fast en grej är lite klurigt, att parkera i dom pytte små båsen :P Tog fan säkert 10 min efter massa backningar och lite krockar i väggen haha men de är sånt man får ta :P Vardagligt slitage på bilen. Jag och Katta gjorde rent bilen också :P den såg ju förjävlig ut.. haha börjar redan få arbetsskador och det har bara gått två dagar. Hur ska det här gå? :P Förutom att typ städa toaletter och massa bås så fick vi stryka gardiner.. ostrukvänliga gardiner..Asså jag skojar inte vi stog med en och samma gardin minst en halvtimme och dom var fortfarande skrykliga. Som tur är så blir det inget mer sånt under sommaren :)

Idag har jag lärt mig att kameler inte kan hoppa eller gå över diken :P

Ha det underbart!!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0