drömjobbet!

Mitt jobb är så underbart! Jag får vara ute i solen och bli brun, från lära mig att städa ordentligt, klappa söta djur och härma dom :P å bäst av allt de är snygga byggjobbare runt mig heeela tiden!! :) Justja vi backade in i en bil idag :P haha en röd volvo men det blev inga skador  å de va inte ja som körde om ni undrar haha. den killen var också grymt het :) Fast jag tror ja har festat med honom för måånga år sen.. tror jag :P Dagens uppdrag blev inte genomförda. dom var att ragga på snyggingen som är blyg och kolla om kängurubäbisar hoppar eftersom Mr M så gärna vill veta :P Tar det imorgon!


Idag ringde min man till mig :) det var verkligen inte igår hehe men han är så rolig så :)
Nu ska jag nog lira lite mer fotboll lr sova!
 Justja fick en trisslott i efterskott present och vann 75 kr :) de är najs!


Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Men hallå Ylva! Du kan ju inte skvallra på mig sådär! Det skulle ju va en hemlis att jag gjorde så! ;P

Och ja, found ya! Ingen är anonym på internet! ;D

2008-05-28 @ 22:39:37
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0