du är vad du äter, isf är jag typ en yoghurtmakaron :P

dom kan få komma hit om dom vill, teamet från du är vad du äter alltså :P Jag behöver en dietist och en jävligt bra personlig tränare som har noll mercy och typ tvingar mig att träna tills jag spyr.. Fan Mr M nu måste du sitta på msn för jag vill dampa lite :P jävla människa ... ja drygar lite på honom endå så blir han lycklig sen när han sätter sig vid datorn :P haha
nu dampa sen tillbaka till tvn och kanske läsa lite mer i liftarens guide till galaxen. den är så spännande nu men de va ett tag sen jag läste.. har typ 4 böcker kvar. är en pocket på alla fem böckerna!

Ha det braaaa

over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0