en råblond nordisk hingst!


"hur säger man till en sån tjej
du vet sjunga e inte min grej
men jag e ett jäkla kap
för jag har läst matte å läran om statsvetenskap"

Haha jag och Anna har sjungit den tuusen ggr idag känns de som.. haha ett under att vi lever idag så fulla som vi var igår :P Inte ett dugg bakis faktiskt. Vi har även gungat och plockat vitsippor. Asså jag kände mig som en gammal kärring på 70 bast när ja satt i gingan. det var över hundra år sen sist blev t o m yr.. det är illa.

Är grymt farcinerad av sång. shit jag beundrar verkligen människor som förstår sånt för jag gör det inte :P Anna försökte förklara för mig och det Är en hel vetenskap.
Nej gå och sminka mig skulle ja ju göra

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0