ett sista inlägg innan sovdags

ja vet att när jag är pissigt sur så går det ut över allt och just nu jävla piss tidningen aftonbladet.. och mig själv.. vafan läser jag den för ?? Ja vet att dom bara skriver om piss saker, en töntig sak dom tar upp är Perrelis tuttproblem och att hon måste tejpa dom under korsetten.. sooo whaaat?? Seriöst fan barn svälter i hela världen och ni tar upp perrelis jävla tuttar.. en sak till som var töntig var EMD som "tjafsar" under en intervju och snackar skit om varandra som små tonårsflickor.. damn it! Fast vad kan man förväntsa sig av alla låga skvallerblaskor som måste myta ihop kändisarnas liv för att det ska bli spännande.. Och dom är ju smarta.. även jag faller för deras skriverier då och då.. tyvärr.

Blir inte mindre arg av att sitta här så.. ha de bra. förstår er om de är svårt just nu men försök :P

over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: mia

Men ylva det förstår du väll att det är viktigt att veta att perellis tuttar måste tejpas!
Hur ska en flicka annars få sån information?
Och jag som inte enns läste aftonbladet :( vilken ohygglig tur att du tog upp det i din blogg så att inte en seg en som mig missade det med :P
Haha go perrelli go perreli ... hm undrar vad för tejp hon hade stog det?

;)

2008-05-18 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0