Facebook och pengar

jag är rik på facebook, jag har typ 116 tusen dollar (?) och nu hoppas ja dom kommer på att det ska bli riktiga pengar, skulle behöva det. Då kan jag få min bil!! å mitt hus och min tomt, fast först utomlands! Kanske ska köpa en riktigt dyr jävel på facebook, men vem. Tänkte köpa Mia men hon är för dyr. haha hur sjukt ät det inte egentligen att man ska köpa sina polare på facebook och sen när man har gjort det är de ens "pet" . okej om man kunde köpa en hundjävel eller nått men att kalla en människa för husdjur... Jag tyckte de va as roligt i början men nu är det roligt att klaga på det. Har fått betnér sjukan tror jag. ja hade den förut också. men de är då man kommer på bra idér till filmer och sketcher. har några på lager som ja inte ska prata högt om, ska fixa kamera och göra rekvisita! sen jävlar! De är riktigt bra idér måste jag säga.. haha fast jag kommer på det mesta sen på nätterna och är övertrött och garvar åt vad som helst, men de va nån sömnexpert som sa att många kommer på dom flesta bra iderna på nätterna! Faktiskt. Nä nu kom jag av mig här..

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0