fika på mingel

idag på jobbet hade vi inte as mycke å göra för de är byggarbetare överallt och onödigt att städa undan så på fredag kommer vi behöva städa aas mycke!

Efter jobbet lr på kvällen fikade vi på mingel och jag har nog blivit för gammal för det, de va väl kul sådär men man blir så trött, stressad och rastlös på samma gång.. knepigt :P Justja de är en kille som jobbar på mingel som fota bjuder tjejer på gratis fika. Han brukade göra det med mig tills jag gick på "dejt" där med en kille, nu dissar han mig men inte mina kompisar dom har statusen kvar hos honom :P

Mamma kalagar alltid på att jag har tv på standby på morgonen för jag har tittat på tv hela natten så i natt ska jag och min mp3 mysa ist för jag och tvn. blir en utmaning men de ska väl funka :) Har ju underbara låtar som jag förövgrigt har snott av Lisa :)

Nu ska jag sova för att imorgon ta reda på om kängurubäbisar hoppar :P

Haha ha det underbart så hörs vi!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fan. först snor du min mattrecept, nu min musik :P haha. puss puss

2008-05-28 @ 10:13:09
URL: http://ziiza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0