för att naturen ska vara i symbios med vädret

Mr M tråkigt att du har sånna minnen :P kom dit iår så ska jag ändra på dom haha .

     Har varit på furuvik idag och städat lite och åkt elbil :P hehe börjar jobba imorgon :) Ska bli en trevlig sommar hoppas jag. dom jag jobbar med verkar jätte trevliga :) 

Efter furuvik drog jag hem till Robert för att följa med honom, Mia och Marquz till affären.

     Fick grymt ont i huvudet och sa till robert: det kommer bli åska. Och nån timme senare började det.. Men tror det kommer mer för har ont i huvudet fortfarande och det brukar släppa annars. är ett jävla tryck ute.. Men jag snabb bloggar innan sladdarna ska ur igen :P

      Iaf idag på bussen hem så var det så grymt väder. På ena sidan blå himmel knappt ett moln i sikte och solen sken som aldrig förut,man kunde nästan höra hur knoppar brast och se fåglarna dansa, andra sidan var kolsvart och molnen domderade över himmelen som om dom ägde den. Åskan dundrade och blixtarna slog då och då, det började smattra som en satans kulspruta på busstaket och det kom hagel, stora som ärtor men med en förstörelse kapacitet likt ett hagelgevär. Blev fasinerad av vädret samtidigt som jag blev lite rädd. Haglet blev värre och hårdare. men solen tog över mer och mer.. Åskmolnen log och sa på sitt egna lilla språk be right back ! sen vände det för att ta sig en ny runda och är nog tillbaka när som helst. När jag gick av bussen blåssade molnen upp sig och närmade sig varandra men man kände endå ett lugn, naturen hade gått ihop med vädret. Som om det var ett krig mellan dom olika väderlekarna, solen som var starkast av dom alla vann och man kände verkligen hur det här behövdes för att få fram alla färger och ljuvliga dofter till sommaren. Underbart väder :) Nu vilar ett fantastiskt lugn och en balans i naturen som aldrig förut varit så tydlig.


     Nu pratar jag med Sanna
Ikväll blir det tv hos Sanna och imorgon jobb!
Ha det underbart

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0