framme i ö-vik!

Nu sitter jag här ensam i jessicas lägenhet hehe dom är ute å röker så jag passar på att blogga så ni har nått roligt att göra en liten stund :P tågresan och bussresan gick bra. Vi såg en backe med snö i och jag kom på att jag skulle ha tagit med en pulka men men de är lätt att vara efterklok :P

Ikväll blir det kubb med jessicas trevliga polare och imorgon kanske vi drar norrut mot umeå :) najs najs

Nä nu ska ja dricka lite cola haha hade så bra alla underbart söta läsare ;)


Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu sitter du i soffan och är lat, undra om jag ska införa datornförbud? ;)

2008-05-07 @ 16:06:49
URL: http://jessicawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0