galen kväll på stan

Vi kände oss lite wild and crazy så vi drog ner på stan som kryllade av fjortisar, fjortisepidimi tror jag . Vi drog in på chers (?) och hälsa på lite folk, sen var det en kille där som jag och Anna kände igen som satan men kunde inte riktigt placera, jag sa att han va med i tv men hon sa att han hade spelat black jack när vi jobbade. Jag hade självklart rätt, det var singing bee mästaren Emil vi hade träffat. Vakten var noga med att påpeka "det är väl programmet man INTE behöver kunna sjunga för att vara med i" det resulterade i många härliga skratt. Stackars Emil men jag kan säga att han kunde sjunga för han sjöng för oss.

Sen bar det iväg hemmåt. Med Emil, hans polare som visade sig vara en granne till mig (bor på samma gård) och Sannas flörtis Björn. skumt träffade en annan granne jag aldrig sett förra helgen också. Bussresan blev galen också, mycket paparatsi bilder så jag kan öva om jag skulle vilja bli kändis :P haha Jag vill INTE se dom korten.. fy fan. Martin (som jag tror min "granne" heter) betalade 20 kr för att Emil skulle lägga sig ner i bussen på golvet och asgarva, det gjorde han sen gjorde Björn detsamma och fick typ 20 kr också :P En helt lyckad bussresa alltså! Sen gick jag Emil, Martin och Sanna av vid mig och Sanna gick hemåt vi lika så. Blev inbjuden på öl men tackade vänligt nej haha.. Supa med grannarna är inte min grej, eller nåt :P

Guud va ja skriver, men som alltid en händelserik kväll måste skrivas ner. Vad har ni gjort?

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0