gårdagens tokerier :P

satt på jackpot med madde, persson, sanna och anna och drack shot på shot haha gott var det :) så drack vi öl.. å öl hehe. Sen kom Patrik och sa att vi kommer in gratis på wasteland :D så jag anna och patrik drar dit. Där inne försvinner alla från varandra, anna springer runt lite överallt, jag fastnade vid black jack bordet hos croupieren Erik som va så trevlig och patrik vette faen vart han tog vägen. Han bjöd mig å anna på öl sen gick han upp i rök typ. Eller han kom och kollade till mig vid black jack bordet och kollade snett på croupieren då och då :P Shit vad ja älskar wasteland! Lätt bästa krogen i Gävle!! Personalen, vakterna, croupieren och alla folk som är där är så trevliga :) Fast det var inte så mycke folk igår, ingen prins ali, men älgen var där haha å sjöng karaoke. Jag försökte tvinga upp croupieren för att sjunga också men han jobbade ju haha då tyckte han att jag skulle sjunga för jag såg ut som en som sjöng bra haha hur man nu ser ut då :P Men den här Erik var jätte snäll mot mig när jag också jobbade som croupier och lät mig jobba på wasteland ist för slampstället kharma i gaybay.!! Fick veta att han var 31 år.. shit skulle jag aldrig ha gissat på. tror han ljuger :P ska ta reda på det. Oj jävla nu lär ja ska sminka mig aka iväg på party idag igen.. sanna pappa har fyllt 50 år (grattis hehe) så vi ska dit å hjälpa till å så! Justja inatt ringa min älskling..

Ha det underbart allihopa!

Over and out  
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0