godmorgon.. :D

eller kansker mer golunch om man kan säga så :P Nu sitter jag har, har nyss käkat frulle. de blev havregrynsgröt kokat med lite salt och faktiskt lite kanel. sen sylt på det.. aaas gott och kanel är bra för förbränningen. Sen gjorde ja iordning en smoothie som jag dricker nu :) Undra vad jag ska göra idag. Blir nog ingen träning för jag är fattig idag och kan inte ta mig ner på stan. Måste däremot få pengar av mamma till imorgon för då ska jag till furuvik :) Nu ska jag titta på tv eller någon bra film och bara njuuuta :) Har fortfarande pyjamas på mig vilken kan tänker ha nästan hela dagen :P haha

Nu: mysa ner mig i sängen och käka nån god frukt kanske!

Ha det bäst allihopa :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: go eftermiddga skulle jag säga :D

2008-05-19 @ 14:17:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0