Här kommer svaret Mr M

Idag hade vi as mycket att göra på jobbet. Började kl 9 och kom nyss hem. slutade 18.40 å vi är inte helt klara ännu. Vid lunch fick vi god smörgåstårta och lättöl :) Sååå gott!! Såg tyvärr inte snyggningen idag :P Justja jag har utsläppt hår hela dagarna typ så jag är brun i ansiktet å halsen men inte nacken :P hahah på mina lediga dagar ska jag sola och bada som aldrig förr :) Imorgon öppnar parken och då börjar jag och Katta kl 7.45. Så jag ska gå och lägga mig nu! :P


Mr M eftersom småkängurubäbisarna typ bara latar sig så var jag tvungen att fråga en djurskötare,och kängurubäbisar hoppar :P Fast dom går oftast haha :P Fast det var no wallaby bäbisar och inte kängurur :P

Nu ska jag tvätta bort sminket sen är det sängen som gäller.. God natt på er!

Ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0