heldag på stan

inatt sov jag hos anna och hade med mig bikini och allt för att vi skulle sola idag..ställde klockan på 9 men snoozade till halv 11 :P duktiga vi är. Men tur var väl det för ute syntes inte solen till. En pik mot mig och Anna i bikini eller? :P Sen åkte vi ner på stan jag betalade boxningen och sen gick vi runt på stan till 13 då vi gick till arbetsförmedlingen. Alltid lika trevligt där på tisdagar, drack väl tre koppar kaffe, snackade lite skit sen följde jag med lisa till bomhus och därefter hem till min bror. Mia och Marquz var där så drack ja ännu mera kaffe och sen åkte jag hem och nu är jag här :P haha Intressant dag va? Imorgon är det dagen D jag och Lisa ska iväg till våran kära vän Jessica som har lämnat Gävle för ett tag och pluggar i Ö-vik. Det ska bli roligt! Blirt borta tills på söndag.

Min mobil är gammal och måste typ laddas hela tiden och i den här familjen delar jag och pappa på en laddare för vi har nån som käkar laddare här tror jag för alla är borta. Men iaf så kommer jag inte kunna bli nådd eftersom jag inte har laddare med mig då :P Men vill man nå mig får man antingen ringa lisa eller jessica, eller vänta till söndag :P Fast mobilen dör nog först på torsdag hoppas jag! Så ni får passa på att ringa innan dess haha.

Nu ska jag packa och käka! Vette faen va ja ska packa..bikini och en termos vet jag hittils. Termosen ska fyllas med massa kaffe till tåg och bussresan. Jag är inte snål de är bara de att jag dricker grymt mycke kaffe och orka gå å köpa hela tiden :P Jag är "sparsam" :P eller fattig om man vill säga så.

Jag förmodar att Johan skrev de här :

hashadåä< om ni anar inte

du prata aldrig med mig heller så=D

haha och de är för att du inte pratar med mig så :P haha va nördig ja är. Blev ett ganska långt och blandat inlägg nu men de är väll spännade också :)

Nej packa var det ja! Ha det så bra kanske skriver ett sista inlägg ikväll annars hörs vi på söndag mina underbara läsare. Eller tidigare om jag snor jessicas dator :P

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0