idéer

har massor med ideerna på as bra sketcher :P Måste fixa en kamera bara haha.. Det är riktig Ylva och Robert humor och ni som känner oss vet ju att den äger!

Och apropå ingenting så skickade Patrik sms idag ... han har inte hört av sig sen vi va ute på krogen å de va ett bra tag sen. Känns taskigt att träffa honom när jag vet att jag inte vill något..för sånt känner man ju ganska fort.. iaf jag. kanske inte ens vill vara kompis med honom. Å de känns också taskigt att ja inte ens kan vara de.. men alla passar ju inte ihop :P Han sitter nog på jackpot imorgon och dricker öl...får se om vi drar dit hoppas jag kan övertala folk att dra till wasteland.. fast nu när jag tänker efter vill jag hellre sitta på ett ställe som har uteplatser.. fast å andra sidan är de inte as varmt och om det är snö vi har att vänta så va väl jackpot bäst.. fast varför inte sitta hemma hos någon? Får ha möte med sanna imorgon om det här :P Idag pratade jag lite med Johan :) fast kändes mest som jag var dryg :P

nej där tog min fantasi slut.. och tur är väl det kanske :P

nu ska jag ägna mig åt youtube och Örjan Lax. min bästa vän !
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0