Jag VILL ha en egen måne!

Kom nyss hem från Lisa. Jag, Anna, Sanna,Madde och Lisa kollade på en dansfilm, den var jätte bra faktiskt! Jag och Anna satt ute på balkongen en stund och pratade om allt och inget, mest livet :P Det är något jag har gått och typ irriterat mig på eller nått som har gnagt lite kanske.. Och jag kunde inte sätta fingret på vad det var.. men Anna kunde. hon tog mina tankar ur mig utan att jag sa något och förmulerade dom till ord som jag aldrig någonsin skulle kunnat :) Vi kom fram till att jag behöver ett miljlöombyte och det snart :P Alltså om jag var hälften så bra på att hjälpa andra och förstå dom som mina kompisar gör skulle jag vara grymt glad :)

Imorgon är det trainingcamp i furuvik och alla fick en lista på mejlen över vilka som ska jobba där i sommar, och minns ni han pirat killen jag snackade om som skulle på intervju i furuvik? Han ska jobba där :D Fan va naajs hehe. Nu borde jag sova.. ska kolla hur bussarna går och så, ska vara där till typ 12 imorgon!

Sov gott :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0