joggingrunda

igår var det snö idag är det sol och 8 grader varmt.. Lika skiftande som mitt humör just nu faktiskt :P Mamma står och lagar mat, nån kyckling rätt blir det! Efter maten ska jag ut och jogga hade jag tänkt.. Jag måste komma igång.. de är snart sommar. Okej ja kommer inte bada mycke då jag ska jobba hela sommaren. Inte varrananhelg då är jag ledig. haha Men endå. Kroppen känns såå mycket annorlunda när man har tränat. Jag har kvar träningsverk från i torsdags :P Känns lite skönt. Nu lät de som mamma dukade och då är maten klar

ps. är jag för lat för jogging runda blir det straff och de är 50 situps 50 armhävninbgar 50 rygglyft och 50 benböj med vikt...ds.

over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0