jordgubbar och mys

Igår blev det en lugn kväll. vi åt god mat och som efterätt hade vi chokladmousse, jordgubbar och grädde :) kanongott! Jag låg och gosade med Ior hela natten så nu luktar han förhoppningsvis Ylva så när Jessica saknar mig så är det bara att gosa med honom :) Idag hade vi tänkt på ner och sola i hamnen men det tyckte in solen som gömmer sig bakom molnen, det blåser även lite grann. Är orolig för vi ska åka vid högakusten bron som är aaaas hög och jag tror att bussen kanske råkar välta.. :( Men jag hopppas det går as bra! Idag åker vi hem, det är sorligt för alla här är så grymt trevliga och snälla så jag vill stanna kvar. Men men man måste väl hem nångång så. Vi ska snart till affären och handla "förnödenheter" haha. Typ fika till bussen och annat spännande. Måste packa. Nu kramades vi hej då med Bella för hon ska iväg och jobba så vi hinner inte säga hej då sen, det var sorligt :( '


Nä nu ska jag packa och klä på mig nått vettigt ha det bäst :D

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0