karate vs thaiboxning

idag hade vi Hashim som tränar. han är as snabb, har grym teknik och är stark som helvete. Tror han tränar karate men eftersom jag tror våran vanliga tränare har blivit kickad eller självmant lämnat så fick vi träna med karate gruppen idag. Det var roligt. I karate får man inte slå i ansiktet så det var skönt att fajtas mot dom! Fick några slag på näsan och munnen men det var lungt hehe men fick äen ett slag på strupen vilket är förbjudet men det gjorde inte heller ont så :P Lätt jobbigaste träningen hittils. och när jag trodde det var slut och vi hade strechat så gjorde vi en as jobbig övning. ena skulle ligga på marken andra skulle stå över och den som låg skulle kicka upp sina ben i den andres mage... aaas jobbigt. sen massa armhävning och benböj-.. Mina armar är typ helt döda :P Men det är skönt endå hehe!

Nu ska jag duscha för jag är inte fräsh för er som undrar. sen tv och sova. imorgon är det kalas här både pappa och min bror jocke fyller år!

Ha det underbart allihopa :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0