Kenny starfighter!!

Johan Rheborg ÄGER! Grymt bra skådespelare. Han håller ju på att filma till Kenny Begins nu och fan va ja längtar tills den är klar! Finns nog ingen som sett Kenny Starfighter mer än mig och min bror, såg den senast idag.

Carl Åstrand som är en av dom som gör Kenny sätter alltid in roliga små kommentarer som man bara märker om man kollar noga. Som mitt i Nisse Hult säger Johan Rheborgs karaktär "Bolibompa" helt utan vidare. Och i Kenny starfighter säger han "äggskal" också helt utan vidare. Jag vet inte om det är Johans idéer eller calles. men jag vet att när dom gör något ihop blir det otroligt bra :) Sen vill jag bara säga att Per Svensson från Nisse Hult också är grymt duktig men aningen okänd kanske. Iaf för mig!


Krille: har du inte sett hipp hipp och svenska för nybörjare? Paw riktigt= på riktigt


Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0