klart för sommarjobb!!

Furuvik ringde idag. Jag får sommarjobbet där och det känns så skönt! Då är allt klart för australien så slipper jag oroa mig för det! Det blir på städ å då får man köra sån här rolig elbil haha :P Men de blir väl najs å kommer träffa så mycket folk :)

Jag har alltid haft problem med öronen tror jag, eller mamma har berättat från när jag var liten att jag alltid var inne hos doktorn för öronen och senast i sommras tror jag det var hade ja ju typ infektion när jag var i bulgarien och nu känns det likadant.. Det var höger öra då och vänster nu. Det typ klickar i örat när jag går eller hoppas, precis så var det då också innan det bröt ut. Kanske ska kolla upp det så dom kan göra något åt det innan det blir värre för fy satan va jag grinade på natten innan jag gick till doktorn i bulgarien. det gjorde så ont, som om nog stog och slog med en jävla hammare inne i örat. eller som om en bomd smällde i örat. Inte skönt

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag sov också gott :D

2008-05-05 @ 18:37:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0