kroppen behöver vila

Imorse ringde mig chef och väckte mig och sa: Ska inte du jobba idag?.. Jo de ska jag, va är klockan då? Kvart över 9.. Faaan tänkte jag då och rusade upp tog på mig kläderna och sprang till bussen det fortaste jag kunde. Jag hann med den och 838 från stan som går kvart i. Börjar egentligen kl 9. Tur att hon ringde annars hade jag sovit hela dagen, måste ha stängt av larmet i sömnen för jag minns inte att det ringt. När jag gick i skolan så sa en del lärare att man försov sig för att kroppen behövde vila å de tror jag på :P

Inte nog med att jag försov mig jag missade snygga killen också för Katta den lyckosten fick städa där idag medan jag stressade till bussen :P Jag har smittat av mig med min diskmani tror jag för idag var hon så duktig och diskade upp byggjobbarnas glas och matlådor :)

Nu ska jag duscha sen hämta marblan på karaten sen hem och sooovaaa :D Mina uppdrag ligger kvar och får göras imorgon!

Ha det underbart och fan sitt inte här gå ut i solen med er :)
Ps. Jag får sitta inne har ju jobbat ute hela dagen :P ds.

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Mr M

Hur lyckades du försova dig om du somnade i vettig tid? Sömntuta? Hoppar kängurubäbisar?

2008-05-29 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0