Lisa går lös med saxen

Lisa var snäll och klippte mig nyss, hon fick gå lös med saxen :P haha men det blev så fint :) Taaack! Jessica är ute på äventyr nånstans. ska käka snart och sen ner till hamnen och inviga min nya bikini, ska dock inte bara hehe . Gårdagen var trevlig, blev utgång på olles :) Fick inträdet betalat av nån kille :) haha det va så snällt :) Ikväll kanske vi ska dricka igen, har vin kvar från igår men får se om jag orkar. Alla människor här är så härliga, hade jag råd skulle jag stanna. fast jag vill ju hem till boxningen förstås. Fy satan va varmt de är, jessicas  rum kan även användas som bastu. hon borde hyra ut den till finnar :P Nu ska jag diska och lisa ska laga mat sen blir det haaamneeen :D fan va skönt!

ha det underbart för de har jag :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0