Min födelsedag

idag väckte Jessica och Lisa mig med en härlig gratulations sång :D Tack för den! Sen sjöng dom fyra extra sånger hehe :) Fick tårta på sägen (soffan) och sen åt vi frukost. Idag är det soligt ute så vi ska nog gå ner till hamnen en stund, kommer bli en härlig dag tror jag :)  Ska inviga systemet idag :) Blir nog vin och ikväll blir det god mat, fläskfilé, rödvinssås/bea och potatisgratäng :) MUUUUMMMS

Våra bästa år är grymt ehm... spännande haha. Tycker det är ganska fantastiskt att dom kan vakna varje morgon eller mitt i natten och vara så fint sminkade :) Skulle ju vara underbart, ska ta reda på hur dom lyckas :P

Fick inte tag på någon laddare till mobilen, men ni kan ha hoppet kvar för jag kanske får låna en gammal mobil av någon här :) Hope so!!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Madde

Kanske dax o skaffa sig en ny mobil? hahaha
Grattis din uggla :P

2008-05-09 @ 18:33:04
URL: http://www.madde1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0