Myskväll med gänget!

Nu har jag snott Lisas dator för att blogga :P Jag kom nyss hit direkt från jobbet. Idag när jag jobbade skulle vi ut på ön i furuvik och grejsa lite och där stod det tre söta hästar och betade :) Men dom dissade oss haha :P Jag börjar tycka att städning är roligt haha och det är ju bra eftersom jag ska göra det hela sommaren :P

Jenny är också här :) dom städar och lagar mat. Jag ska hjälpa till lite snart, ska nog damsuga. Ikväll kommer flickorna hit så sa vi käka jordgubbar och massor med goda frukter, titta på en bra rulle och bara ha det as najs :)

Nikola Sarcevic, sångaren i Misfits sjunger såå bra! Vi lyssnar på honom nu :)

Nä nu ska jag göra lite nytta, efter att jag vilat mig lite efter en lång arbetsdag!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0