ni anar inte

Om ni bara visste hur dryga jag är nu. Mr M är den enda som jag kan dampa på riktigt på msn :P Min avlastning kompis.. för mina kompisars skull :P haha Men på riktigt är jag rolig, inte dryg .. eller ja är fasen trött.. och rolig :P Har svårt för va ja ska heta på msn, dagens i-landsproblem tror jag. Johan dissar mig fortfarande.. eller dissar och dissar, bara struntar i :P haha men de är lika bra för om han pratade med mig nu skulle han ångra sig snabbt.. hahahhaha fan att robert är hemma hos sig annars kunde vi vara drygare än yes tillsamans. Justjs Patrik tycker om mig fick jag veta nu, Anna frågade honom. Inte för att jag ville veta utan för att hon var lite nyfiken sådär haha.. Hon frågade: Är du kär i Ylva? Han sa :" Jag tycker om henne som fan men vet att jag aldrig kommer få henne därför åker jag hellre bil med henne än att inte träffa henne alls" . Jag vet faktiskt inte om jag känner mig inte hedrad, va heter det. Typ om det är roligt med en beundrare.. nej. Men de är ju sånt man får ta när man är som mig :P lol

jag vet attt han inte läser min blogg och ingen som eller inte många som läser min blogg vet vem han är därför berättade jag. Och dom som vet vem han är vet redan de där.. så då var det uppklarat! :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack för tipset ;D

2008-05-04 @ 23:17:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: hashadåä<

du prata aldrig med mig heller så=D

2008-05-05 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0