ny skärm

min dator skärm är helt trasig. flimmrar som tusan och de kan inte vara bra för ögonen. Vill ha en platt skärm.. va kan dom kosta ? Jag vill flytta hemifrån å få inreda å städa å diska å stöka ner å vara ensam!!! Här är det alltid folk, minns inte när jag var ensam hemma senast.. Fast å andra sidan skulle det bli väldigt tomt här annars.. skulle inte vilja bo själv här hemma :P Nog vill ja bo stort med tre våningar känns lite läskigt. Jag vill ha en trea.. fast får nog nöja mig med en tvåa :P en trea vill jag ha för att ha ett sy rum /stor garderob.. fast att fylla med vadå? :P Får köpa massor med kläder hehe. Å massor med skoooor! Här finns det ingen plats för massa skor å kläder..

Ska sova nu för imorgon ska jag iväg till furuvik :) Så god natt på er nördisar :P Mr M ta åt dig :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Mr M

Jag har hemska minnen från Furuvik. När jag var 9 år blev jag utskälld av en tjock tant där nere för att jag missade darttavlan och kastade pilen rakt ner i en hink med gosedjur..

2008-05-20 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0