nya karate mästarn?

idag vaknade jag runt halv elva elva nånting, kändes sent. så gjorde jag rent båda akvarierna lite grann och tittade till mina bäbisar och nu käkar jag mat. Igår så fick Marquz gå upp en grupp på karaten eftersom han var för duktig för först gruppen och han var så duktig igår så han ska upp i tävling om två veckor! Är grymt stolt över honom :) Han har inte gått där länge alls hehe ! Idag ska jag och Sanna titta på desperata hemmafruar :) Undra om hon jobbar idag.. smsar henna soon nu ska jag nog ta ner min dvd som familjen snodde medfan jag var borta, också ska jag titta på lasse åbergs sos .. älskar den!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0